خانه > سرمایه گذاران شگفت انگیز دنیای مالی
سرمایه گذاران شگفت انگیز دنیای مالی

سرمایه گذاران شگفت انگیز دنیای مالی

سرمایه گذاران شگفت انگیز چه کسانی هستند؟

تبدیل‌شدن به یک سرمایه گذار موفّق به آموزش، صبر و شاید کمی شانس نیاز دارد. سرمایه گذاران شگفت انگیز چنین خصوصیاتی دارند.

اسطوره‌هایی که ما در اینجا معرفی خواهیم کرد، در بالاترین سطح دنیای مالی یعنی بورس آمریکا فعالیت کرده‌اند و به موفقیت‌های بزرگی دست‌یافته‌اند. هر یک از این سرمایه گذاران شگفت انگیز، در بخشی از بازار بزرگ مالی عملکرد درخشانی داشته‌اند. آن‌ها همگی به موفقیت رسیده و در بیشتر موارد به میلیون‌ها نفر دیگر برای دستیابی به همین موفقیت کمک کرده‌اند. به همین دلیل ما به آن‌ها سرمایه گذاران شگفت انگیز می‌گوییم. سرمایه گذارانی که توانسته‌اند شگفتی‌های بزرگ بیافرینند و به دیگران کمک کنند تا آینده مالی خود را به‌درستی بسازند.

این سرمایه گذاران استراتژی و فلسفه‌ای در معاملات خود اعمال کرده‌اند که بسیار متفاوت و نوآورانه بوده است و بعضاً روش سرمایه گذاری آن‌ها در محافل علمی و دانشگاهی توسط مدرسان بزرگ تدریس شده است، بعضی از آن‌ها راه‌های جدید و خلاقانه‌ای برای تحلیل سرمایه گذاری هایشان دارند، درحالی‌که بعضی دیگر اوراق بهادار را تقریباً از روی غریزه انتخاب می‌کنند. نقطه مشترک این سرمایه گذاران در توانایی آن‌ها برای پیشی گرفتن از بازار به‌صورت مدام است.

ازنظر تاریخی، بازار بورس اوراق بهادار تهران در سال به‌طور متوسط چیزی حدود ۳۵% بازده دارد و در مقایسه با بازارهایی نظیر بورس آمریکا که میانگین بازده سالانه آن به‌زحمت به ۱۰% می‌رسد، باورنکردنی به‌حساب می‌آید. مطالعه زندگینامه سرمایه گذاران فوق موفق، روش‌ها و استراتژی‌های سرمایه گذاری و نحوه زندگی این افراد به شما کمک می‌کند تا دید روشن‌تری از دنیای بورس و سرمایه گذاری داشته باشید. با فلسفه سرمایه گذاری آشنا شوید. از اشتباهات بزرگ اجتناب کنید و فریب کلاه‌برداران بورسی و مدرسان و تحلیلگران دروغین را نخورید. تمام تلاش ما در مدیرمالی آگاهی شماست.

به صفحه اختصاصی مدیر مالی با موضوع سرمایه گذاران شگفت انگیز خوش آمدید.

سرمایه گذاران شگفت انگیز دنیای مالی

در ستون سمت راست می‌توانید عناوین زندگینامه این سرمایه گذاران را ببینید و با کلیک روی هر عنوان، زندگینامه آن‌ها را مطالعه کنید. همچنین اگر علاقه‌مندید بلافاصله بعد از به‌روزرسانی این صفحه لینک مقاله جدید برای شما ایمیل شود، کافی است در فرم عضویت در خبرنامه، آدرس ایمیل خود را وارد کنید یا در کانال تلگرام مدیرمالی عضو شوید.

 برای آشنایی با هر یک از سرمایه گذاران شگفت انگیز دنیای مالی می‌توانید روی عنوانین زیر کلیک کنید:

آشنایی با: جان باگل – اسطوره صندوق های سرمایه گذاری

آشنایی با: وارن بافت – محترم ترین چهره دنیای سرمایه گذاری

آشنایی با: دیوید درمن – بنیان گذار استراتژی سرمایه گذاری معکوس

آشنایی با: فیلیپ فیشر – فیلسوف تکرارنشدنی دنیای سرمایه گذاری

آشنایی با: بنجامین گراهام: پدر سرمایه گذاری ارزشی

آشنایی با: بیل گراس: سلطان صندوق های اوراق قرضه

آشنایی با: کارل ایکان: جنگجوی خستگی‌ناپذیر دنیای بورس

آشنایی با: جس لیورمور: سلطان بلامنازع دنیای سفته بازی