خانه > شرایط مربوط به تایید نظرات

شرایط مربوط به تایید نظرات

ضمن تشکر از شما دوست عزیز برای همراهی با مدیرمالی

مدیرمالی در تایید یا رد کلیه نظراتی که بر روی مقالات یا محصولات آموزشی ایجاد می‌شود، مختار است. با این حال چنانچه نظرات شما یکی از شرایط زیر را داشته باشد، قطعاً آن‌ها را تایید نخواهیم کرد و ممکن است همه یا بخشی از آن را حذف کنیم:

یک: نظراتی که به موضوع مقاله آموزشی ارتباطی ندارد. برای مثال سوالات غیر آموزشی بهتر است در صفحه تماس با ما و انتقاد و پیشنهاد در مورد محتوای آموزشی در صفحه همفکری با ما مطرح شود.

دو: نظراتی که کاربران را تشویق به خرید یا فروش سهام شرکتی خاص کند.

سه: نظراتی که کاربران را به وب‌سایت، محصول یا مقاله‌ای هدایت کند که با موضوع فعالیت های مدیرمالی هماهنگ نیست.

چهار: نظراتی که کاربران را به وب‌سایت، محصول یا مقاله‌ای هدایت کند که بدون در نظر گرفتن ریسک سرمایه گذاری در بورس، کاربران را تشویق به ورود به دنیای بورس کند.

پنج: نظراتی که کاربران را به وب‌سایت، محصول یا مقاله‌ای هدایت کند که در آن آمار، ارقام و تحلیلی ارائه شود که مبنای علمی دقیقی ندارد و صرفاً تجربه شخصی نویسنده در نظر گرفته شده است.

شش: نظراتی که به اشخاص حقیقی یا حقوقی، شرکتها یا دولت یا ارزش‌ها و باورهای گروه ها و اقلیتها توهین کند.

با این حال ما همه نظرات و دیدگاه‌های شما را با دقت بررسی می‌کنیم و در سریع‌ترین زمان ممکن به پیشنهاد‌ها و سوالات شما پاسخ خواهیم داد. اما نظراتی که شامل موارد گفته شده در بالا باشد، تایید نمی‌شوند و بعد از تایید امکان اصلاح یا حذف آن به درخواست کاربر وجود ندارد.

بدیهی است درج نظر و دیدگاه در وب‌سایت مدیرمالی به منزله قبول شرایط فوق از سوی کاربر می‌باشد.

باتشکر از شما