خانه > دوره آموزشی فهم اقتصاد: آموزش مفاهیم اقتصادی به زبان ساده
دوره آموزشی فهم اقتصاد به زبان ساده

دوره آموزشی فهم اقتصاد: آموزش مفاهیم اقتصادی به زبان ساده

دوره آموزشی جامع فهم اقتصاد به زبان ساده

دوره آموزشی فهم اقتصاد به زبان ساده برای کسانی است که علاقه‌مندند موضوعات اقتصادی را بفهمند ولی دانش اندک و محدودی در مورد اقتصاد دارند و همیشه در هنگام مطالعه روزنامه‌های اقتصادی به مشکل می‌خورند و کلافه می‌شوند! اگر می‌خواهید بفهمید اقتصاد چه اثری بر زندگی شخصی شما دارد و چگونه می‌توان اثرات تغییرات شرایط اقتصادی را بر سرمایه‌گذاری‌های خود مدیریت کنید ما در این دوره آموزشی به این مباحث می‌پردازیم!

دوره آموزشی فهم اقتصاد به زبان ساده در یک نگاه

شما در مدیرمالی به دنبال یادگیری سرمایه‌گذاری و مدیریت مالی شخصی هستید. پس احتمالاً با خودتان فکر می‌کنید که چرا اقتصاد باید برای سرمایه‌گذاران مهم باشد؟ و یا اینکه شما فقط می‌خواهید در بورس سرمایه‌گذاری کنید، چرا باید این درس را بگذرانید؟

این سؤال بیشتر شبیه به این پرسش است که چرا اسکلت برای بدن انسان حائز اهمیت است؟ اقتصاد پشتیبان و چهارچوب همه‌چیز است. اقتصاد اصول محوری و حیاتی بازارهای مالی را شکل می‌دهد – موارد مهمی که شاید شما در دوران تحصیلتان خیلی سطحی از کنارشان عبور کردید و یا اصلاً با آن‌ها روبه‌رو نشده بودید مانند عرضه و تقاضا. (نگران نباشید ما این مفاهیم را به‌دقت بررسی خواهیم کرد)

از نظر ما لازم به توضیح نیست که مطالعه اقتصاد چقدر اهمیت دارد؛ اما تنها گفتن اینکه اقتصاد مهم است دردی از کسی دوا نکرده است، از شما هم دوا نمی‌کند. اقتصاد موضوعی پیچیده است و موضوعات پیچیده همیشه ترسناک هستند؛ اما نترسید. دوره آموزشی فهم اقتصاد به زبان ساده مهم‌ترین مفاهیم اقتصادی را برای شما به زبان بسیار ساده بیان خواهد کرد و به شما نشان خواهد داد که چگونه این اصول بر بازار سهام تأثیر می‌گذارند. ما نمی‌توانیم به شما قول دهیم که پس‌ازاین درس اقتصاددان خواهید بود، اما قطعاً می‌توانید مانند یکی از آن‌ها فکر کنید.

دوره آموزشی فهم اقتصاد به زبان ساده

مطالب موردبررسی در دوره فهم اقتصاد به زبان ساده

بعد از گذراندن این دوره شما خواهید فهمید که

  • اقتصاد چیست و اقتصاد خرد و اقتصاد کلان چه تفاوتی با هم دارند؟
  • چرا قیمت برخی کالا افزایش و چرا قیمت برخی دیگر کاهش می‌یابد؟
  • چرا دولت‌ها و مسئولین در مقابل افزایش قیمت برخی کالاها مقاومت نشان می‌دهند، اما برخی کالاهای دیگر را رها کرده‌اند؟
  • تغییرات نرخ بهره بانکی چه تأثیری بر اقتصاد کشور می‌گذارد؟
  • چرا نرخ بیکاری برای دولت مهم است و بیکاری چگونه موجب رکود در بخش‌های مختلف کشور می‌شود؟
  • به چه چیزی تورم میگویند و تورم چگونه بر زندگی ما اثر می‌گذارد؟
  • چه راه‌هایی برای مبارزه با تورم و در امان ماندن از آن وجود دارد؟
  • شاخص‌های مهم اقتصاد کدم‌اند؟

در این دوره آموزشی علاوه بر موارد فوق، چندین پیشنهاد کاملاً عملی و کاربردی نیز به شما داده می‌شود تا با به‌کارگیری آن‌ها بتوانید از اثرات تورم یا تغییرات نرخ بهره بانکی در امان بمانید و از سبد سهام و سرمایه‌گذاری خود در بازار بورس محافظت کنید.

برای دانلود رایگان اطلاعات تکمیلی دوره فهم اقتصاد روی تصویر زیر کلیک کنید.

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://modiremali.com/wp-content/uploads/2016/05/08-Economics.pdf” icon=”” target=”false”]دانلود سرفصل‌های دوره آموزشی فهم اقتصاد به زبان ساده[/button]

آیا مطالب دوره آموزشی فهم اقتصاد به زبان ساده در اقتصاد ایران کاربردی و عملی است؟

هدف ما در مدیرمالی ارائه آموزش‌های کاملاٌ کاربردی به زبانی ساده و قابل‌فهم است و تمام مطالب و مثال‌های این دوره آموزشی با توجه به شرایط اقتصادی ایران تهیه شده است. همین‌طور در هرکجا که نیاز بوده است از نتایج تحقیقات علمی و کاربردی محققین داخلی نیز استفاده شده است و از نتایج این تحقیقات برای ارائه راه‌حل‌های عملی و کاربردی در ایران استفاده شده است.

دوره آموزشی فهم اقتصاد به زبان ساده برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که دانش آن‌ها درباره اقتصاد در سطح ابتدایی و گفتگوهای روزانه در مکان‌های عمومی است و علاقه‌مندند اقتصاد را به زبان ساده اما اصولی و علمی بیاموزند و علت بسیاری از اتفاقات اقتصادی در دور و اطراف خود را متوجه شوند.

همین‌طور این دوره آموزشی مناسب سرمایه‌گذارانی است که در بازار بورس به خریدوفروش مشغول‌اند، اما دانش کمی در مورد رابطه اقتصاد و بازار بورس دارند و معاملات خود را بدون داشتن تحلیل و فقط بر اساس گفته‌ها و شنیده‌های بازار انجام می‌دهند.

دوره آموزشی فهم اقتصاد به زبان ساده برای چه کسانی مناسب نیست؟

دارندگان مدارک دانشگاهی در رشته‌های اقتصاد، مدیریت، حسابداری، مهندسی صنایع و همه‌کسانی که پیش‌ازاین، دوره‌های اقتصاد خرد و کلان را در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی گذرانده‌اند. بااین‌حال اگر علاقه‌مندید دانش خود را در زمینه اقتصاد کاربردی کنید، ثبت‌نام در این دوره آموزشی به شما توصیه می‌شود!

محتوای دوره آموزشی فهم اقتصاد به زبان ساده شامل چه مواردی است؟

این دوره آموزشی شامل چهار بخش یا دوره آموزشی جزئی و ۲۱ درس کوتاه است. محتوای اصلی آن در قالب نوشته و متن است که مباحث آموزشی به زبانی ساده و با مثال‌های فراوان و کاملاً کاربردی توضیح داده‌شده‌اند.

هزینه موردنیاز برای شرکت در دوره آموزشی فهم اقتصاد به زبان ساده چقدر است؟

شما برای شرکت در دوره آموزشی فهم اقتصاد به زبان ساده هیچ هزینه ای پرداخت نمی‌کنید و این دوره آموزشی کاملاً رایگان است. ما این دوره آموزشی را تهیه کردیم برای اینکه شما را با مفاهیم اقتصادی آشنا کنیم و دانش لازم برای فهم مباحث مالی و اقتصادی را به دست آورید. تنها هزینه ای که شما می پردازید روزانه ۳۰ تا ۶۰ دقیقه زمان است و با این کار روی آموزش و آینده مالی خود سرمایه گذاری می کنید.

ما مطمئن هستیم شما در پایان این دوره آموزشی با خود خواهید گفت: بیشتر از اون چیزی که فکر می‌کردم، ارزشش رو داشت!

نکته مهم قبل از شروع شرکت در دوره آموزشی فهم اقتصاد به زبان ساده

دوره آموزشی ورود به بازار سهام، یک دوره آموزشی آنلاین است؛ یعنی شما باید برای استفاده از آن به اینترنت وصل شوید تا بتوانید از محتوای آن استفاده کنید.

خوشبختانه وب‌سایت مدیرمالی برای تبلت و تلفن همراه نیز بهینه شده و می‌توانید از محتوای این دوره آموزشی در گوشی خود نیز استفاده کنید.

همچنین اگر گوشی موبایل شما اندرویدی است، می‌توانید با نصب اپلیکیشن مدیرمالی با یک‌بار به‌روزرسانی بدون نیاز به اینترنت به همه آموزش ها دسترسی پیدا کنید.

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://cafebazaar.ir/app/modiremali.com/?l=fa” icon=”” target=”true”]اپلیکیشن اندروید مدیرمالی[/button]

پس همین حالا و تنها با چند کلیک به این دوره آموزشی ارزشمند دسترسی پیدا کنید!

بخش آموزشی اول: دوره آموزشی آشنایی با علم اقتصاد

بخش آموزشی دوم: دوره آموزشی آشنایی با تورم

بخش آموزشی سوم: دوره آموزشی آشنایی با شاخص های اقتصادی

بخش آموزشی چهارم: دوره آموزشی آشنایی با نرخ بهره بانکی

کافی است گام به گام آموزشها را پشت سر بگذارید.

موفق باشید