اخبار بورس را از کجا به دست آورید؟ مهمترین وبسایت بورسی را بشناسید…

تنها خرید یک سهم کافی نیست. اخبار بورس هم مهم هستند. تمامی گروه‌های ورزشی موفق در هر پست چند بازیکن خوب دارند – آن‌ها بازیکنانی دارند که در صورت مصدومیت یکی از آن‌ها می‌تواند به‌خوبی جانشین سایرین شود و وظایف او را به‌خوبی انجام دهد.

دقیقاً همین موضوع درباره سرمایه گذاری در بورس نیز صادق است. شما به یک سبد فرضی احتیاج دارید تا سهام چندین شرکت کاملاً متفاوت را در آن قرار دهید. با این کار می‌توانید از فاجعه‌ای که ممکن است برای یک سهم پیش بیاید جلوگیری کنید. اگر سهام یکی از شرکت‌های موجود در سبد سهام شما دچار مشکل شود و با زیان روبرو شود، خوشبختانه بخش دیگری از سرمایه گذاری شما می‌تواند با قدرت هرچه‌تمام‌تر پیش برود و موفق باشد و برای شما درآمدزایی کند و مهم‌تر از همه زیان ناشی از آن سهم نامطلوب را پوشش دهد. برای این کار باید اخبار بورس و اطلاعات بازار را دنبال کنید. یکی از وب‌سایت‌هایی که همه سرمایه گذاران مدام به آن مراجعه می‌کنند، وب‌سایت کدال است.

http://www.codal.ir/

شرکت‌ها موظف هستند هرگونه اخبار و اطلاعیه خود را سریعاً منتشر کنند. این اخبار و اطلاعیه‌ها در این وب‌سایت اطلاع‌رسانی می‌شود. شما می‌توانید جدیدترین اطلاعیه‌ها در مورد شرکت‌ها و نمادها را در این پایگاه مشاهده کنید. اطلاعاتی از قبیل سود شرکت، سود تقسیمی، تشکیل مجامع عمومی، گزارش‌ها حسابرس و غیره.

(پایان درس هشتم دوره آموزشی آشنایی با سهام)

منبع:  مدیرمالی

اگر سؤال یا نظری دارید لطفاً در بخش نظرات مطرح کنید. همینطور با اشتراک گذاری این مقاله در شبکه های اجتماعی شما هم در توسعه دانش مالی و سرمایه گذاری شریک شوید.